چگونه بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی از دیالیز و جراحی اجتناب کنند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی از دیالیز و جراحی اجتناب کنند

این انتخاب خوبی برای بیماران دیابتی نفروپاتی نیست که دیالیز یا عمل جراحی را انجام دهند، زیرا آنها عفونت را آسان می کنند و زخم را سخت می کنند. بنابراین، چگونه می توان بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی از دیالیز و جراحی جلوگیری کرد؟
1. سطح قند خون خود را در محدوده طبیعی کنترل کنید.
برای نفروپاتی دیابتی، قند خون بالا برای مدت طولانی، عروق خونی را مجروح خواهد کرد. بنابراین بیماران باید قند خون خود را کنترل کنند تا آسیب کلیه را مهار کنند.
2. عادت های زندگی سالم را در نظر بگیرید.
برای مثال، حالت ذهنی خوب داشته باشید، به طور منظم کار کنید و استراحت کنید، ورزش مناسب انجام دهید، از سیگار کشیدن و نوشیدن، جلوگیری از عفونت و یا سرما و غیره.
3. رژیم خوب برنامه ریزی کنید.
بیماران نمی توانند غذا مصرف کنند که می تواند بار کلیه، آسیب عملکرد کلیه، علائم دیگر، افزایش سطح قند خون و یا دیگران را اضافه کند. همچنین بیماران باید تغذیه متعادل را حفظ کنند.
4. درمان موثر را قبول کنید.
توکسین درمان حذف، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، فشرده سازی داغ، کامل حمام درمان، درمان چرخه، Moxibustion درمان، ایمونوتراپی و دیگر داروهای چینی می تواند کمک به بیماران دیابتی نفروپاتی از بین بردن سموم و بازسازی عملکرد کلیه به طور موثر و با خیال راحت. در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ، درمان هایی که برای بیماران استفاده می شود، بستگی به شرایط صحیح بیماری بیماران دارد.
هنگامی که کلیه از آسیب متوقف می شود و به خوبی می شود، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی می توانند زندگی بهتر داشته باشند و دیالیز یا جراحی نیازی به آن ندارند.
اگر می خواهید جزئیات بیشتری در مورد رژیم های غذایی، سبک زندگی و درمان نفروپاتی دیابتی بدست آورید، لطفا یک پیام زیر را ارسال کنید یا گزارش های پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: